Klachtenregeling | |
Zijn er klachten?Waar mensen samenwerken gaan soms dingen mis. Als ouder kunt u ontevreden zijn over tal van onderwerpen die u op school tegenkomt. Dat kan zijn de manier van lesgeven, de uitvoering van het voorgenomen beleid, de begeleiding van uw kind, informatie die u ontvangt, of wat dan ook.
We gaan ervan uit dat de meeste klachten in goed onderling overleg kunnen worden opgelost.Wanneer zich op school met uw kind een probleem voordoet, spreekt u in het algemeen eerst met de leerkracht. Leidt dit niet tot het gewenste resultaat, dan maakt u een afspraak met de schoolleiding. Mocht dit voor uw gevoel niet voldoende effect hebben, dan kunt u het schoolbestuur inschakelen of stappen ondernemen naar de Regionale Klachtencommissie Onderwijs West-Friesland. | Het adres van de Regionale Klachtencommissie is:Regionale Klachtencommissie Onderwijs West-Friesland Antwoordnummer 101 1620 VB Hoorn.
ContactpersoonKlachten of opmerkingen over ongewenst gedrag, pesten, (seksuele) intimidatie, pesten en dergelijke kunt u ook kwijt bij onze intern contactpersoon Lianne van Vondel (tevens intern begeleider van de school).
Voor meer informatie verwijzen we u naar de schoolgids. |
Neem contact op | LocatieNieuwsbrief ontvangen? | Zoeken | Social media |